Tilki SEO

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), sayısal pazarlama dünyasında sık sık kullanılan iki kavram. Fakat bu iki kavram konuya bilge olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online alışmutaş firmaları ve internetten satış yapan e-kâr siteleri bâtınin nazik olan bu iki kavram, yeni kitlelere yetişebilmek ve pazarda öne çıkabilmek hesabına önemlidir. Her iki kavram da web sitelerinin arama motorlarındaki görünürlüğünü pozitifrmaya yardımcı evet, fakat aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu makaslamakmızda dem dem birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM kavramını berenarı henüz açkurum ve bu arada inceleyelim.

SEM: Taharri Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) ya da Türki olarak Taharri Motoru Pazarlaması, markaların arama motorları üzerinde henüz görünür ve henüz ulaşılabilir olması bâtınin yapılan çalışmalara denir.

Taharri motoru reklamcılığı olarak da tanımlanan SEM, arama motorlarında ücretli reklam kurumı gerçekleştirilerek web sitelerinde gidiş geliş geriışı alışverişlemlerinin kâffesine denir. En popüler ve sık kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Bellik bilinirliğini ve marka değerini pozitifrmaya müteveccih bir çalışma olan SEM, müşteri kitlesini geliştirmek açısından da oldukça önemlidir. Hassaten SEM çalışmaları ile trafiğinizi entelekt arttırma şansı yakalayabilirsiniz.

Taharri Motoru Optimizasyonu olarak da aşina SEO çalışmaları ise SEM’in tersine ücretsiz çalışmalardır. SEM mukannen bir bütçe bâtınin maruz reklamları kapsarken SEO çalışmaları mukannen anahtar kelimelerde kalıcı bir yükseliş elde etmek bâtınin yapılan çalışmalardır. Gelin, bu katlaştırmayı berenarı henüz açkurum.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çalışmaları arasındaki ayrım; mafevkda da belirttiğimiz üzere SEM’in belli bir ücret katlığında, SEO’nun ise bâtınerik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde kuruluşlabilmesidir. Kısaca SEO bâtınin en başta içeriği üretirken harcanan maliyet haricinde performans göstermesi bâtınin yeni bir ödeme kuruluşlmaz.

Bunun haricinde bir önemli ayrım da hızdır. SEM çalışmalarında sonucu henüz hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi kısaltarak müddet içinde pozitifrabilirsiniz. Bunun tersine SEO çalışmaları ise uzun soluklu çalışmalardır. SEO çalışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri girişim girişim yapmalısınız.

Bu iki sayısal pazarlama kavramı arasındaki bir öbür önemli ayrım da doğallıktır. SEM çalışmaları ücretli reklam çalışmaları başüstüneğu bâtınin doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Fakat SEO çalışmalarında bu yer değişikdır. SEO çalışmaları henüz natürel uygulamaları kapsar ve sitenize henüz örgensel bir gidiş geliş rahatışı sağlamlar.

Bu iki kavram, bâtınerik itibarıyla da ayrımlılık gösterir. SEO çalışmalarındaki bâtınerikler kullanıcı deneyimini pozitifrmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. Kısaca henüz çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çalışmalarında ise uğur henüz ticari başüstüneğu bâtınin bâtınerikler SEO çalışmalarındaki gibi olmayabilir.

Fakat bu eyitmek değildir ki SEM bâtınerikleri kalitesizdir. Yalnızca iki kavram arasındaki bâtınerik konseptleri ve odaklar değişikdır. Hassaten belirtmekte yarar var: Bu iki kavramdan biri diğerinden henüz bol ya da henüz üstün değildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve ihtiyaçlarına göre ikisinden de faydalanılabilir.
Makaslamakmızın burada sonuna geliyoruz, fakat okumaya devam etmek istiyorsanız Pandemi Sürecinde Değişen Bitiren Davranışları: Dijital Inkılapün Yükselişi makaslamakmıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/

You may also like...

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

https://parakazanmak.name.tr/ https://perdearkasi.name.tr/ https://yenimahaletesisatci.name.tr/ https://futbol.name.tr/ https://linuxsistem.name.tr/ Heets Sigara
puff bar elektronik sigara
https://seokoloji.gen.tr
Puro Satın Al
instagram takipci satin al